Podnikání

Jiný druh reklamy


Společné budou mít jen jednu věc, a to jsou peníze. Totiž, za obě se bude platit za místo. Tedy i na tom billboardu, nebo na webu. I ta stará zeď někomu patří a pokud tam chcete mít reklamu, tak si musíte zjistit majitele a jeho požádat o svolení a jemu také potom platit. Sázet penízky pěkně na dřevo za to, že používáte jeho kus majetku.

Internet patří všem, ale přímo webové stránky mají svého majitele. Pokud tedy chcete ne jeho webu, tedy na jeho místě mít reklamu, budete cálovat. A většinou podle toho, jak je web navštěvován. Pokud hodně, bude to dražší, jak jinak že.

horolezecké potřeby

A nyní pozor, existuje druh reklamy, kde se za to neplatí, respektive je tedy reklama zadarmo. Tedy, ne úplně zadarmo, protože ji musel někdo vyrobit a ten za to dostal zaplaceno. Je však zadarmo její umístění. Protože se bude platit až za to, kolik lidí na ni klikne. Což je výhodné pro oba lidi. Zadavatel reklamy bude mít jistotu, že ten, kdo kliknul se o zboží skutečně zajímá a majitel webu, který si z toho samozřejmě bere také určitou částku za klik může takto vydělat mnohonásobně více než za klasickou reklamu statickou.

Správa PPC reklamy na Linkedin je pak již jen další záležitostí, která umožní snadnější manipulaci se vším kolem toho. Což je bezesporu přínos a také ušetřený čas. Je to v podstatě totéž, jako správa e-shopu Shoptet. Vnitřně je to něco docela jiného, ale při správě není problém zvládnou obě dvě věci bez větších potíží.

dívka na skále

Můžeme se na to podívat jen tak jako, že třeba prodejce má jako sortiment horolezecké pomůcky. Lana, mačky a tak dále. Nemá e-shop, ale dlouho jej zvažuje. Jenže se bojí vysoké investice. Tato obava je zbytečná, vyzkouší-li Shoptet. Ten je skoro zadarmo a ve zkušebním režimu zadarmo úplně. Když se k tomu připočte reklama PPC na Lindekinu, není možné neuspět. Takže je na vás, abyste to vyzkoušeli kliknutím na odkazy v tomto článku.