Propagace.
Když už se snažíte lépe zviditelnit logo své firmy, jděte na to chytře. Asi nikdo na internetu neprorazí jen tak, že si vytvoří své vlastní webové stránky. Když o nich lidé nevědí, nemohou je ani najít. Když zadáte do vyhledávače nějaké slovo, většinou vám ukáží hned ty nejvíce navštěvované nebo jedny z těch největších obchodů, které mají už své jméno a značku. Ty, kteří jsou malými soukromníky, se ukáží až na další stránce nebo se vám ani neobjeví. Proto není jednoduché se nějakým způsobem zviditelnit. I když poprosíte své známé o rozšiřování a vlastní propagaci, většinou to úplně nejde dobře nebo na to třeba i zapomenou.
Dobré je mít něco při ruce, co jim můžete ukázat. Například něco s logem dané firmy. Když budete mít na hlavě například reklamní čepici https://promotextile.cz/cs/9-cepice, která má v čele hlavní logo hned se vás každý na firmu zeptá. Co to je za značku a mají i jiné věci? Reklamních předmětů je spousta a každý si může nechat vyrobit, na co jen pomyslí. Od hrnků, keramiky, nádobí a sklenic po spoustu oblečení. Jako je mikina, bunda, tričko, látková nákupní taška, klíčenka a další a další věci. Ovšem kdo uvidí takový hrnek. Jen vy a vaše rodina, kdy doma z něj pijete.
Taková propagace vám tedy moc nepomůže, ale když budete mít logo například na mikině i s barevnou kombinací vašeho loga bude k vidění všude, kam půjdete a vezmete si ji na sebe. Je to jen malý rozběh, ale i ten někdy pomůže. Můžete tyto reklamní věci nabídnout do různých místních tombol na plesech nebo je rozdávat známým. Taková slušivá kšiltovka v letním dnu, která je stylová a vypadá moc hezky, určitě nadchne hned několik pánu a chlapců. Podpořte například nějaké akce, kde se jedná o podobné výrobky nebo práci, kterou chcete propagovat s podmínkou, že uveřejní vaše logo na jejich stáncích. Jak jinak chcete rozběhnout firmu než protlačováním na nové a nové místa.