Virtuální prohlídka je lepší, než statické foto
Také už máte dost těch vysloveně trapných nabídek ubytovacích zařízení s fotografiemi malého rozlišení, z nichž vlastně není vůbec zřejmé, jak to vypadá uvnitř i zvenčí a v blízkém okolí? Produktové foto výrobků prezentovaných na Internetu, to je zkrátka někdy velmi ožehavé téma k diskusi, a možná, že i vy máte osobní zkušenost s nákupem kalhot nebo obuvi s titěrnou fotografií, z níž nevyčtete nic podstatného. Zveřejnění objektu určeného pro ubytování vašich hostů, to je něco podobného, a chcete-li se prezentovat jedním záběrem sprchového koutu a masážní vany v koupelně, jídelního stolu s občerstvením v restauraci, ustlaného lůžka v pokoji a celkovým pohledem na rodinný penzion, není to tak trochu málo? Vaši hosté si zaslouží mnohem víc, aby se mohli rozhodnout, zda k vám zavítají.
Rádi bychom vám navrhli jít cestou virtuální prohlídky, která bude natolik zřejmá, že nebude třeba v podstatě žádný textový komentář. A máte-li opravdu co nabídnout, vaši klientelu to přitáhne jako magnet. Jak vytvořit virtuální prohlídku, vám poradí specialisté v tomto oboru, zjistíte, že toto řešení je již vyšší level v porovnání s digitální fotografií, a že poskytne dokonalý obraz představovaného prostředí.
Dron
Kouzelné slůvko „dron“ je stále častěji vyslovováno na webových stránkách sociálních sítí, kde lze zveřejnit videosekvenci nasnímanou létajícím robotem se speciální kamerou. Drony se staly doslova symbolem reklamních prezentací, velice snadno jimi zvýšíte atraktivitu celkového pohledu na sportoviště, rekreační areály, hotelové komplexy, ale i výrobní a skladové prostory. Pohled z výšky napoví mnohem víc, než od země, snadno se tu zorientujete v prostoru a zjistíte, do jaké míry vás zajímá tamní prostředí. S dronem také budete mít možnost vytvářet poutavé prohlídky okolní přírody v odlišné atmosféře čtvera ročních období.